Pääsiäispiristystä kaivaten!

Kevät on tullut ja piha on hiekalla, myös meidän olohuone on hiekalla. Hiekka on selättänyt minut taistelussa toistaiseksi. Saa odottaa kunnes laitetaan nurmikko - mitäs sitten sanot hiekka?!! Nii.

Kun katson ulos ikkunoista, yritän nähdä visiot, en sitä mitä siellä todella näkyy - hiekkaa. Hiekka ja vähän rakennusjätettä, kantoja pinoissa ja vielä vähän lisää hiekkaa. *uuh*

Koiratkin ovat hiekkaisia ja pihalta sisäänottojen määrän olen huomannut laskevan. Hiekan määrä on kääntäen verrannollinen sisäänottojen määrään. ;)

Poikien blogi tämä piti olla, mutta senhän olenkin vallannut MINÄ! Haluan nimittäin kertoa, että olen saanut vihdoinkin valmiiksi Iitan villahaalarin ensi talveksi. Ihan hyvä, koska postissa saapui juuri tilaamani luomupuuvillalangat Iitan kevät-/kesämyssyä varten ja sormeni syyhyävät sitä kutomaan!

Poikien treenauksessa olen tehnyt kovasti töitä - pääni sisällä. ;) Minulla on nimittäin ongelma, jonka nimi on käsijarru_päällä_Risto. Olen tullut siihen tulokseen, että Ristolle pitäisi saada parempi palkka(mistähän se jänis saatais palkattua tähän hommaan?) ja sen pitäisi päästä naksuttimen armoille hetkeksi. Nyt jäämme odottamaan käytäntöön panoa, koska tunnetusti tässä firmassa liikkeet ovat suorastaan jähmeät.

Eilen oli Riston mielestä aivan tavaton päivä. Pojat joutuivat olemaan aitojen takana eikä suinkaan mukana menossa etupihalla, missä terassiakin tehtiin. Se tyytymättömyys kyllä kuului ja näkyi. ;) Pörröillä oli pari hirvenluuta kätköistä kaivettuina ja sekin rassasi Ristoa. Epistä, huusi Ripa.

Hyvää pääsiäistä kaikille!